Vi mødtes i FrivilligCentret i Roskilde den 23. November til BornholmerMad.
Vi havde sørget for en menu bestående af SaltStegte sild samt rødbeder og sennep og en HønnuSyp, så var der Frikadeller og Rødkål, Sylte med sennep og rødbeder samt Ribbenssteg med Rødkål.  Drikkevarerne til denne aften var alsidige med SvanekeØl i flere varianter, Tuborg i flere varianter, Nordic og flere slags sodavand.
Derefter var der klargjort med RisalaMande og Kirsebærsauce og derefter kaffe med hjemmebagte småkager.
Tilslut kunne man få lidt frugt og nødder.
Vi var møde ca 30 personer fra nær og fjern .
Vi startede vanen tro med vor velkomstsang og da vi havde en lille pause undervejs var der en julesang på Bornholmsk (naturligvis) - den var ret ukendt, men Tordis havde øvet hjemmefra og ledede os igennem med bravour.
Formanden syntes en lille historie om  Prioritering skulle høres og den blev så fortalt.
Så sang vi - også den bornholmske - tak for mad og så sludrede vi og snakkede og hyggede  i  et par timer. Så sang vi - vanen tro - vor farvelsang og så takkede vi af for iaften.
Tusind tak til de fremmødte. Tusind tak til kokkene og medhjælperne - uden jer ville dette ikke være så hyggeligt og dejligt