Vi blev udfordrede af Næstved til en Bowlingkamp. Vi tog  (naturligvis) handsken op og så mødtes vi alle i RoskildeBowlingcenter idag den 2.September til Frokost - Kamp og Kaffe......Bowlingcentret havde sørget for at vi kunne blive mætte ved en herlig buffet, med lækre retter - og vi fik da en enkelt øl eller vand hertil.  Kaffe og kage kom på bordet, og efter dette skulle vi så til at kaste kugler. Naturligvis havde Formanden for Roskilde sat holdene på forhånd, og på de fire baner var vi godt blandede. Blandede hold fordi, vi skulle jo ikke bare have nogen til at tabe og nogen til at vinde.
Vi havde ikke hele BowlingCentret for os selv, og børnefødselsdage idag er rimeligt højlydte.
Af holdene blev Hold 1 - bestående af Svend, Eskil, Kurt og Niels Jørgen de suveræne vindere, og  fik hver en flaske god Rødvin.  Eskil fik en ekstra flaske som bedste spiller, og Svend fik en ekstra for udfordringen.
Bowlingen blev afviklet i "mørke" fordi fødselsdagene skulle jo afvikles i diskoteks- og laser-belysning, hvilket kan være ret generende.
Efter bowlingen have vi tid til en kaffetår, og præmieoverrækningen - efter dette var der kun at sige tak for idag....Overraskelsen var da der i Centrets musikanlæg blev spillet "NordBornholms Pris" sunget af Birger Pedersen fra Ramasjang og derefter "Landevejens Ridder" sunget af Martin Valentin og begge melodier
 skrevet af Martin Valentin, som jo ofte optræder på Bornholm.  Tusind tak til alle de fremmødte. Jeg håber I nød dagen.
Statistik:  Hold1:  Samlet keglefald: 1330 Snit: 110,83
Niels Jørgen -                                    295           98,33
Kurt -330           110
Eskil - 388129,33