Så har vi afholdt Generalforsamling og Bankospil i Foreningen. Det blev afholdt i Kildegården lokal 101, med stor tilslutning.
Kaffen blev skænket og småkagerne fra BagerMortensen i Neksø gjorde stor lykke.
Generalforsamlingen blev orienteret om det turbulente år i Foreningen, men det blev ikke nærmere uddybet.
Svend Olsen blev valgt som dirigent og takkede for valget.
Formandens beretning blev godkendt
Kassererens beretning og regnskabet blev godkendt, med uddybende forklaringer for Slips og Klippeøens omkostninger.
Vedtægtsændringerne blev vedtagne, så vi nu kan komme  også i Frivillighedscentret i Roskilde
Efter tillidserklæring til formand og kasserer, gik vi over til valget
hvor Formanden blev genvalgt, Inger Rømer blev genvalgt, Margit Pihl Hansen indtrådte  på sin konstituerede plads i bestyrelsen og Eskil Holm blev valgt.
På Suppleant posterne blev Arne Kure og Gurli Kofod valgt.
Der er konstituerende Bestyrelsesmøde hos Kassereren den 24. Januar.
Efter alt dette takke dirigenten for god ro og orden og vi gik over til det sjovere, nemlig spisning. Igen iår fik vi smørrebrød fra MadMedMere i Tune - Kim og Brian gør det godt. Der var kommet lidt flere end tilmeldte, så med fælles hjælp og lidt tilbageholdenhed lykkedes det at bespise alle -  Tak for hjælpen.
Herefter gik vi over til  Bankospil, hvor vi iår igen havde gevinster fra mange bornholmske virksomheder - der kan nævnes: Mel fra Valsemøllen, Sennep fra Bornholmersennep, sennep - honning og marmelade fra Puk'sDelikatesser, Trædrejerarbejder fra Trædrejeren i Allinge, Øl fra SvanekeBryghus, Chokolade fra SvanekeChokoladeri, Overraskelser (fordi de var indpakkede) samt olie og sirup fra BornholmerButikken på Israels Plads,  Snaps fra Spritfabrikken og en masse fiskeprodukter fra BornholmsKonserves, samt øl fra RødePort bryggeriet i Roskilde og en Vejrsten fra Aarsdale Mølle, et par tasker og rygsæk fra Færgen, gavekort fra NordBornholmsRøgeri og DetGamlePosthus i Allinge, og ikke mindst fra SandkåsFamilieCamping der igen gav en uges ophold i Campinghytte. Tak til alle sponsorerne.
Vi valgte iår ikke at have sidegevinster på banko, til gengæld fik alle de fremmødte en pakke med hjem som de selv valgte fra  TagSelv-Bordet.

Der blev informeret om SangMusik i Marts måned og BornholmerTræffet i Juni.

Både start og slut blev på traditionel vis indleds og afsluttet med Sang nr. 66 i Sangbogen.

Tusind tak til alle de fremmødte.