Den 24. November mødtes vi igen i Kildegården i Roskilde. Ikke helt uden besværligheder, fordi vi troede at lokale 101 var reserveret til os, men det var det ikke, så vi kunne ikke bruge det - til trods for der ikke var nogen hele aftenen. Men vi havde lokale 108 og fik der forberedt os til fremkomsten af 48 medlemmer og gæster. Besværligheder var der også nok af med adgangen til Kildegården, idet der bygges og bygges om, så det er næsten umuligt at komme ind til elevatoren med alle de hjemmelavede og medbragte goder.

Vi startede med Sild - både karrysild, hvide sild og saltstegt sild, med rødbeder og sennep til - og  ikke at forglemme  en HønnuSyp....
Derefter fik vi hjemmelavede frikadeller, købt sylte og Andebryst, og tilbehøret var sennep, rødbeder, rødkål og agurkesalat. Mums hvor det smagte godt.
Til de lækkersultne var der så Ris-a-la-mande med kirsebærsauce.
Til kaffen var der Bornholmske pebernødder fra Sofus i Hvalsø, og formanden havde lykkedes at få kagemænd, som serveredes i halve stykker, så der var til alle. Desværre så glemte formanden at sætte bolcherne fra Folkemødet på bordet.
Vi havde mange ny ansigter og endnu flere kendte ansigter og der blev sunget med på alle sangene.
Tusind tak til de fremmødte og ikke mindst hjælperne, som gjorde denne aften festligere.