Søndag den 20.Marts havde vi inviteret Erik og Bente Harbo - Erik er kgl.operasanger - til at besøge os i Kildegården i Roskilde.
Vi havde mange tilmeldinger, desværre så kom der flere steder noget i vejen - enten sygdom eller havearbejde eller noget andet.
Vi andre mødtes kl. 15 så vi kunne sladre og sludre lidt og hilse på gamle venner og kammerater og bekendte.
Vi startede traditionen tro, men 1.vers af nr. 66, og så gik vi over til kaffen.
Der var dejlig hjemmebagt og småkager, samt lidt sødt fra Bankospillet.
Erik Parbo underholdt os med sang og fortællinger om hans lange karriere på Det Kongelige Teater, og i en lille pause underholdt Bente Harbo med sin slægtshistorie fra Svaneke. Svaneke's berømte kaperkaptajn er forfader til Bente. Derefter kom Erik på igen og underholdt igen med sang og fortællinger. Erik har sunget opera, Bellmann's og mange andre ting, og været utrolig aktiv med indspilninger, forfatterskab, kompositør og formand for flere kulturelle foreninger for danske komponister og tekstforfattere som Aakjær, H.C.Andersen og Blicher..Efter dette sang vi så nr. 66 2.vers og efter lidt sludren sagde vi farvel og tak.
Tusind tak for alle fremmødte - - Især dem der kom for Første gang..
Der kan anbefales een af udgivelserne: Erik Sjøberg ClassCD5017 - -  Her er bl.a. Skudan Hon Vaggar og  Jâ va lidinj horra