Som man kan forstå, så smagte FlipperDessert godt

Søndag den 17. Marts havde vi besøg af Conny Ogareck  fra Bornholm, som levende og medrivende, morsomt og alvorligt fortalte om "Hvorfor er Bedste så  fed"...  Vi var samlede personer fra København, Roskilde - medlemmer af Foreningen og interesserede, ny og gamle bekendte.
Conny fortalte om sine oplevelser og gøremål fra sin barndom på Pilebroen i Allinge og de oplevelser der fulgte med. Efter ca 3 kvarter var Conny blevet kaffetørstig og vi fik en kaffetår med boller, småkager og Tordis'  kagekreation FlipperDessert, hvilken var rigtig god  - -  den ene del blev spist helt op, som vist på billedet.
Herefter fortsatte Conny med opvæksten og ungdommen i Allinge og omegn og vi fik den eftertænksomme og alvorligere del, med mange morsomme indslag.
Vi  gik bort fra traditionen med at synge vor  "slagsang" da der var flere som nok ikke forstod Bornholmsk - Tordis havde medbragt en sang som vi sang i stedet for. Dog sluttede vi af - traditionen tro - mes nr. 66 andet vers.
Tusind tak til alle fremmødte og ikke mindst til Conny for en fortrinlig eftermiddag i godt selskab.
Også tak til bestyrelse og medhjælpere som fik det hele til at afvikles i god ro og orden.